۱۳۹۱ آذر ۸, چهارشنبه

برخورد توهین آمیز با محمدعلی منصوری هنگام اعزام به دادگاه


محمدعلی (پیروز) منصوری به شیوه‌ای توهین آمیز با دستبند، پابند و لباس فرم زندان به اجرای احکام دادگاه انقلاب تهران اعزام شد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمدعلی منصوری زندانی سیاسی زندان رجایی شهر کرج روز دوشنبه ۶ آذرماه به شیوه‌ای توهین آمیز به اجرای احکام دادگاه انقلاب تهران اعزام شد.
در طی این اعزام که به بهانه ۱۵۰ هزارتومان جزای نقدی وی صورت گرفت، مسئول اعزام زندان مهرداد سلیمی به محمدعلی منصوری بی‌حرمتی و فحاشی نموده است.
مسئولین اعزام همچنین به زور و فشار لباس فرم زندان را به تن این زندانی سیاسی نمودند و به وی دستبند و پابند زدند و همچنین هنگام بازگشت از دادگاه وی را برهنه نموده و مورد بازرسی بدنی قرار دادند.
مردانی رییس زندان رجایی شهر کرج در جواب شکایت این زندانی سیاسی گفته است: "زندانیان منافق در هنگام خروج از زندان، با لباس فرم زندان و تحت الحفظ شدید باید به دادگاه اعزام شوند."
زندانیان سیاسی زندان رجایی شهرکرج تاکنون بار‌ها نسبت به لباسهای فرم آلوده و همچنین برخورد تحقیرآمیز زندانبانان هنگام اعزام به دادگاه و بازگشت از آن و همچنین بازرسی بدنی توأم با برهنه نمودن اعتراض نموده‌اند.
محمد علی منصوری پس از شرکت در مراسم نوزدهمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی سال ۱۳۶۷ در شهریور ماه ۱۳۸۶ دستگیر شد و توسط قاضی صلواتی به ۱۷ سال زندان، تبعید به زندان رجایی شهر کرج و ۱۵۰ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شد. او همچنین از زندانیان سیاسی دهۀ ۶۰ می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر