۱۳۹۱ آبان ۲۸, یکشنبه

مصائب زلزله‌ زدگان آذربایجان‌ شرقی+تصویر


برف زمستانی مناطق زلزله زده آذربایجان را سفید پوش کرده و عدم تحقق وعده مسئولان مبنی بر تامین مسکن برای زلزله زدگان آذربایجان باعث شده تا مردم این مناطق با سرمای زیر صفر درجه دست و پنجه نرم کنند.

به گزارش مهر، نایب رئیس شورای شهر ورزقان دیروز از کند شدن روند بازساری مناطق زلزله زده با قطع بارش در این مناطق خبر داد و خواستار ادامه بازسازی با سرعت توسط متولیان امر شد.

گفته می شود در 24 ساعت گذشته میانگین دمای ورزقان چهار، هریس سه و اهر هشت درجه بوده است و شب گذشته افت دمای شهرستان هریس تا دمای دو درجه زیر صفر نیز ادامه داشت.

گفتنی است دولت چندی پس از زلزله مردادماه در آذربایجان شرقی وعده داد، بازسازی مناطق زلزله زده و اسکان زلزله زدگان را تا پیش از شروع سرما به پایان رساند.

پس از آن و در هفته گذشته رئیس جمهور در سفر به استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در بازدید قبلی از مناطق زلزله‌زده تصمیماتی برای بازسازی فوق سریع این مناطق اتخاذ شد که امروز به فضل الهی، این تصمیمات به خوبی در حال اجرا هستند!

احمدی نژاد در ادامه اظهارداشت: در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی رکوردی در جهان ثبت شد که به راحتی قابل شکستن نیست و اگر هم روزی شکسته شود، در ایران اتفاق خواهد افتاد!

عکس های زیر از خبرگزاری مهر شرایط دشوار زندگی مردم در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را نشان می دهد.




















































هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر