۱۳۹۱ آبان ۱۱, پنجشنبه

خامنه ای افشا کننده روابط پشت پرده قدرت را خائن نامید




علی خامنه ای، ولی فقیه و پدر خوانده باندهای مافیایی قدرت در رژیم جمهوری اسلامی، روز گذشته (چهارشنبه) برای دومین بار در طول دو هفته مجبور به دخالت در درگیری باندهای رژیم شد و به آنان هشدار داد.
به نظر می رسد کشاکش و درگیری باندها در زیر "خیمه نظام" به اندازه ای است که گوش کسی به هشدارهای خامنه ای بدهکار نیست. احمدی نژاد، پادوی برکشیده رهبر بر مسند ریاست جمهوری از یک طرف و برادران لاریجانی در ریاست مجلس و قوه قضاییه، سخت مشغول گردگیری هستند. آنچه بیش از همه خامنه ای را در این میان نگران می کند، از دست رفتن جایگاه و موقعیت خودش است که کسی برای هشدارهایش تره هم خرد نمی کند. روز گذشته خامنه ای با صدای بلند نگرانی خود از به میان مردم رفتن اختلافات باندهای قدرت را بیان کرد و گفت: "
نامه نگاریهای اخیر و مطالب آن به هیچ وجه موضوع مهمی نیست، اما این اختلاف نظرها نباید به میان مردم کشانده و دست مایه ای برای جنجال و هیاهوی رسانه های بیگانه و دشمنان شود."
او که در این درگیریها شاهد برباد رفتن طرح یکدست کردن قدرت خود در رژیم می باشد، محتوای نامه های رد بدل شده بین صادق لاریجانی و احمدی نژاد را مهم نمی داند، اما آنچه او را نگران می کند، پی بردن مردم به این اختلافات و افشا شدن روابط پشت پرده قدرت در رژیم مافیایی ولایت فقیه است. به این دلیل او خط و نشان می کشد و می گوید: "
از امروز تا روز انتخابات، هرکسی که بخواهد اختلافها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند،‌ قطعاً به کشور خیانت کرده است."
چه چیزی پشت پرده قدرت رژیم می گذرد که خامنه ای مردم را در آن مورد نامحرم می داند و دانستن آنها آنقدر نگرانش می کند که افشا کننده را خائن می نامد؟ اینجاست که مشخص می شود بر خلاف لاف و گزافهای پایوران رژیم، مردم برای آنها همواره نامحرم بوده اند و تعریفی همچون دشمن از آنان دارند که این گونه از آگاهی آنان می ترسند. شاید علت هم این گفته 
حسین علی حاجی دلیگانی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس آخوندی باشد که پس از دیدار این محفل با احمدی نژاد، به خبرگزاری حکومتی مهر می گوید: "احمدی‌نژاد به هیچ عنوان از طرح سووال از رییس جمهور در صحن علنی نگران و ناراحت نبود و اعلام کرد که من سووال از رئیس جمهور را فرصت می‌دانم که حرفهای نگفته را در مجلس بیان کنم."
و اینجاست که می شود فهمید چرا خامنه ای با نگرانی می گوید: "
این اختلاف نظر نباید به اختلاف در عمل و گریبانگیری و مچ گیری در مقابل مردم تبدیل شود."
تلاش خامنه ای برای پایین کشیدن فتیله این درگیریها بیهوده است، زیرا خود او به عنوان پدر خوانده باندهای مافیایی، بخشی از این کشاکش است. اما تا هم اکنون نیز پرده به اندازه کافی بالا رفته و مردم به آنچه در زیر "خیمه نظام" می گذرد، آگاه شده اند. حال این خامنه ای است که باید فکری به حال موقعیت برباد رفته خود به عنوان ولی فقیه و پدر خوانده باندهای قدرت رژیم بکند.
جعفر پویه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر